Nemocvična BlanskoLogo - nemocvicna.cz

Lekce

RELAX YOGA

Velmi jemná forma yogy vám pomůže k hlubokému uvolnění nejčastěji přetěžovaných partií těla. Propojení dechu, pohybu a přítomného okamžiku napomáhá k odstranění fyzického i psychického napětí, zlepšení kardiovaskulární činnosti a bude se vám po ní krásně spát. Relax Yoga je bezpečné cvičení vhodné pro všechny. Od nastávajících maminek, přes unavené manažery. Velmi rádi přivítáme na lekcích také seniory.

Rezervovat si RELAX YOGA

FUNKČNÍ TRÉNINK + TRX

Pro funkční trénink platí, že má naše tělo připravit na provozování jak určitého sportu, tak i na jakoukoli jinou zátěž. Rozvíjí pevnost, sílu, pružnost, pohybový rozsah a vytrvalost. Je rozmanitý jak pro svalstvo, tak pro zapojení mozku. Při tréninku spolupracuje nervový a svalový systém, čímž se rozvíjí jejich vzájemná koordinace, ale také se předchází zranění. Důraz je kladen zejména na posílení hlubokého stabilizačního systému páteře. Zlepšuje kardiovaskulární kondici a dochází u něj ke značnému spalování kalorií a vyrýsování svalů. Rozšířeno o cvičení s vlastní vahou (TRX).

Rezervovat si FUNKČNÍ TRÉNINK + TRX

Stroje

V prostorách nemocvičny jsou k dispozici 3 posilovací stroje - běžecký pás, veslovací trenažér a rotoped. V rámci některých lekcí je umožněn individuální vstup a možnost tyto stroje využívat v souběžně probíhající sálové lekci.

Rezervovat si Stroje

TOTAL BODYFORMING

Cvičení pro všechny věkové kategorie, kde zapojíte kompletně celé vaše tělo, procvičíte velké i malé svalové partie. Lekce je zaměřená na funkčnost svalů, jejich zpevnění a vytvarování postavy. Trénink s vlastní váhou těla, přidáním jednoduchých náčiní a propojením s prvky YOGY a PILATES. Během cvičení se naučíte správně dýchat. Můžete očekávat lepší kondici, pevnější tělo a spoustu vyplavených endorfinů! Lekci zvládne opravdu každý. Vhodné pro ženy, muže, začátečníky, pokročilé, ale i seniory, aktivní "těhulky" či náctileté.

Rezervovat si TOTAL BODYFORMING

HIIT

Lekce je určena každému, kdo rád střídá pomalé cviky s intenzivní zátěží. Pracujeme se zvyšováním tepové frekvence a následným zklidněním. Vhodné pro ty z vás, kteří nemáte rádi stereotyp, rádi si dáte do těla a procvičíte si kompletně všechny svalové partie. Ke cvičení využíváme vlastní váhu těla. Můžete očekávat zvýšení výkonnosti, síly, výbušnosti, kondice, ale také zpevnění těla a spálení přebytečných kalorií. Vhodné pro všechny, kteří mají rádi aktivnější pohyb.

Rezervovat si HIIT

CROSSTRÉNINK

Komplexní trénink, který je určen pro všechny věkové kategorie, muže i ženy. Základní princip crosstréninku spočívá v pochopení zdravého pohybu vlastního těla. Během tréninku budou využívány nejrůznější funkční pomůcky. Na tréninku se můžete těšit na základy techniky vzpíráni, cviku s vlastni vahou i gymnastiky. Cvičení crosstréninku vám zlepší kondici, obratnost a psychickou i fyzickou vytrvalost. 

Rezervovat si CROSSTRÉNINK

KRUHOVÝ TRÉNINK - začátečníci

Ideální volbou, pokud potřebujete zvednout kondici, sílu a obratnost. Střídání více stanovišť s opakováním je vhodným cvičením pro začátečníky. Postupně se naučíte správné provedení dřepu, kliku, vzporu. Budeme cvičit s vlastí vahou, ale i s využitím různého náčiní.

Rezervovat si KRUHOVÝ TRÉNINK - začátečníci

DĚTSKÉ POHYBOVKY

Lekce určené pro děti od cca 6 do 11 let. V hodinách se budeme zaměřovat na protažení těla a pohybové základy dobré pro kondici a rozvoj Vašich dětí. Samozřejmě se část lekce pojme i zábavnou formou, kde zapojíme různé pohybové hry, které pro děti budou jak formou kondiční, tak formou zábavnou. Nebudou chybět základy gymnastiky, aerobní cvičení, rozvoj vytrvalosti, samostatnosti a sebedůvěry dítěte a v neposlední řadě začlenění se do kolektivu. 
Na lekci je hlavním cílem naučit děti lásce ke sportu a pohybu.

Rezervovat si DĚTSKÉ POHYBOVKY

YIN & YANG YOGA

Cvičení představuje kombinaci dynamických ásan a hlubokého uvolnění. V lekci nejdříve dochází k intenzivnímu cvičení, kdy je cílem posílit všechny svalové skupiny, a poté k uvolnění a komplexnímu protažení. Vše ve správném a pro tělo šetrném poměru. Díky power části je tato lekce náročnější, než Relax Yoga. Ocení ji lidé se sedavým zaměstnáním, ale třeba také jednostranně zatěžovaní sportovci.

Rezervovat si YIN & YANG YOGA

KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ

Uvolňovací, protahovací a posilovací cvičení vedoucí ke správnému a zdravému postavení našeho těla. Hlavní důraz kladen na přesné provádění jednotlivých cviků a schopnost maximálně vnímat své tělo. Věnuje se nápravě dysbalancí, které nám často přináší naše sedavé zaměstnání a nesprávné pohybové stereotypy. Cílem této lekce je váš bezbolestný pohyb i při náročném a aktivním životě.

Rezervovat si KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ

FIT DANCE

Shrnutí tanečního cvičení doplněné posilovacími cviky. Cvičení je zaměřené jak na kardio, tak na posílení všech hlavních svalů. Tento typ cvičení je zaměření jak na udržení fyzické kondice, tak na udržení si souměrně vypracované postavy. Při všech lekcí se dbá na pravidelné dýchaní, tudíž je to přilepšení pro další jiné lekce nebo pro život.

Rezervovat si FIT DANCE

POWER YOGA

Power yoga je cvičení, které vychází z klasické jógy, využívá jejích principů, pozic (asán), filozofie a je navíc obohaceno o moderní prvky. Pro Power yogu je typické dynamické střídání pozic, zatěžuje souměrně svaly celého těla v klidném a pomalém provádění jednotlivých pozic. Zlepšuje se flexibilita, síla, zachovává se přirozená hybnost kloubů, vyrovnává skoliotické držení těla, zlepšuje se hybnost a pružnost páteře.

Rezervovat si POWER YOGA

KRUHOVÝ TRÉNINK

Komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka. Cvičí se s vlastní váhou nebo pomůckami, kde se klade důraz hlavně na balanc, výdrž a dynamiku. Střídá interval zatížení na předem určených stanovištích s odpočinkem. Obvykle Vás budou čekat 3 až 4 kola po 8 až 12 stanovištích.

Rezervovat si KRUHOVÝ TRÉNINK

TRX

T - total R - resistance X - exercise (= Cviky pro zatížení celého těla). Při závěsném cvičení využíváme pouze váhu vlastního těla. Rozvíjíme tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách, cvičení na TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Zlepšuje fyzickou kondici, posiluje CORE - střed těla, svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

Rezervovat si TRX

TABATA

Nejnáročnější metoda intervalového tréninku, při které se zvyšuje aerobní kondice, maximální síla, výbušnost, vytrvalost a nárůst dynamiky. Tabata se skládá z osmi 20 sekundových cviků prováděných na maximum, proložených dobou odpočinku 10 sekund. Tabata je velmi účinná, protože cvičení při maximální intenzitě po krátkou dobu je účinnější, než cvičení v nízké intenzitě po delší dobu, jelikož dojde k zapojení rychlých svalových vláken a tím dochází ke zlepšení mnohem rychleji, navíc také ke značnému spalování tuků a rýsování svalové hmoty.

Rezervovat si TABATA

FUNKČNÍ TRÉNINK

Pro funkční trénink platí, že má naše tělo připravit na provozování jak určitého sportu, tak i na jakoukoli jinou zátěž. Rozvíjí pevnost, sílu, pružnost, pohybový rozsah a vytrvalost. Je rozmanitý jak pro svalstvo, tak pro zapojení mozku. Při tréninku spolupracuje nervový a svalový systém, čímž se rozvíjí jejich vzájemná koordinace, ale také se předchází zranění. Důraz je kladen zejména na posílení hlubokého stabilizačního systému páteře. Zlepšuje kardiovaskulární kondici a dochází u něj ke značnému spalování kalorií a vyrýsování svalů.

Rezervovat si FUNKČNÍ TRÉNINK

BŘICHO A POZADÍ

Zaměřeno na tvarování celého těla, důraz kladen na problémové partie - břišní svalstvo - hluboký stabilizační systém, pozadí. Silově intervalové cvičení, během kterého se využívá řada cvičebních pomůcek a pracuje se hlavně s váhou vlastního těla formou statických a dynamických cviků. Rozvíjí kondici, vytrvalost, pevnost, sílu a pohybový rozsah.

Rezervovat si BŘICHO A POZADÍ

CORE TRÉNINK

Cviky prováděné během této lekce jsou zaměřené na hluboký stabilizační systém, ne pouze na vrchní vrstvy svalů. K dosažení tohoto cíle jsou propojovány pozice z jógy se cviky z pilatesu a strečinku, někdy ve statických i dynamických sekvencích. U sportovců je nezbytné mít silné, správně funkční core, jak z důvodů výkonnostních, tak především zdravotních.

Co je core?

Označuje svaly trupu v oblasti beder, pánve, břicha a kyčlí, jinak je nazýván také jako LPHC komplex. Svaly středu těla se zapojují do každého pohybu, jsou zodpovědné za stabilizaci trupu při pohybu, udržují polohu a rovnováhu.

Rezervovat si CORE TRÉNINK

PILATES

Jedná se o cvičení spadající do rodiny Body and Mind, obohacené o nové poznatky v oblasti fitness i rehabilitace. Je vhodným konceptem pro pestrou škálu lidí. Myšlenkou cvičení je vědomá práce s vlastním tělem za současné schopnosti zapojit tzv. střed těla, dosáhnout optimálního postavení hrudníku, pánve a správného dýchání. Je to ideální koncept cvičení pro vytvoření a udržení tělesné zdatnosti, zdravé páteře a vytvarování dlouhých štíhlých svalů.

Rezervovat si PILATES
Hlavní menu
Volat na číslo: +420 720 987 564